Masz prawo!
Masz wybór
Masz pytanie?
16.03.2025
MAPA SERWISU
URE.GOV.PL
Zapytaj eksperta
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
szukaj:
Strona główna
Masz pytanie?
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Jak bezpiecznie zmienić sprzedawcę energii? Czy mogę się natknąć na nieuczciwe praktyki przedstawicieli handlowych?
Jak odbiorca powinien minimalizować ryzyko przyjęcia oferty zmiany sprzedawcy od nieuczciwego przedstawiciela handlowego?
Kto może zmienić sprzedawcę energii elektrycznej?
Czy muszę zmienić sprzedawcę energii elektrycznej?
Czy w przypadku, gdy zmienię zdanie mogę wrócić do sprzedawcy z zatwierdzoną taryfą?
Ile zapłacę za zmianę sprzedawcy?
Jak często mogę zmienić sprzedawcę?
Czy kolejna zmiana sprzedawcy energii elektrycznej jest płatna?
Skąd mam wiedzieć, która oferta jest dla mnie najkorzystniejsza?
Gdzie znajdę listę sprzedawców działających na moim terenie?
Czy mogę wrócić do poprzedniego sprzedawcy?
Od kiedy zaczyna obowiązywać umowa z nowym sprzedawcą?
Kiedy będę miał umowę kompleksową i jedną fakturę, a kiedy oddzielne umowy: sprzedaży oraz dystrybucyjną i oddzielne faktury?
Czy procedura jest taka sama w całej Polsce?
Czy po zmianie sprzedawcy będę musiał płacić dwie faktury?
Czy mogę także zmienić sprzedawcę gazu?
Czym jest i jakie korzyści przynosi odbiorcom w gospodarstwach domowych licznik inteligentny?
Serwer niniejszy nie jest połączony z siecią URE. Zawiera tylko dane udostępniane przez URE.
|